lørdag 20. januar 2018

Hege i 2018

Heisann 

Lenge siden sist...
Ikke veldig aktiv på scrappfronten for øyeblikket.

Ny jobb og scrappesperre er de to største faktorene.

Men...

Nå har jeg altså tenkte jeg skal levere inn et på 
Scrappiness sin utfordringsblogg.

Oppgaven var som følger:


Det nye hos meg er at jeg har laget en skyggeboks. 
Det har jeg ikke gjort før. 
Det gamle er at jeg har brukt veldig gammelt restepapir, gammel papp og gammel pynt. I tillegg så er det litt gammel vintage også. 
Det eldste er vel bilde av de to damene. Det fant jeg på en bruktbutikk. Laget på tykk papp. Så det er veeeldig gammelt....



Ble nå slik det ble.
Gøy å prøve noe nytt.





1 kommentar:

  1. Flott skyggeboks:) Nydelige farger og mange detaljer. Her har du hatt mye jobb! Takk for at du deltar i Scrappiness sin utfordring. DT-Bente-Heidi

    SvarSlett