onsdag 16. mai 2012

Gjestedesigner for mai

har Brit Sviggum som gjestedesigner.
Hun lager så mye nydelig.
Denne månedens utfordring er;
 Jeg vil gjerne se utklipte bilder plassert i nye omgivelser på LOer. Og utklipte motiver/figurer på kort :)


Mitt bidrag ble slik. 
Skulle brukt penn på fiskene jeg laga men det ble nå ikke slik.
Lette etter en tranflaske som liksom skulle være inniblant osteklut, pynt og fisker men fant bare et bittelite avisutklipp om omega 3
:P

Dette er mitt første forsøk på noe a la Brit. 
Får vel ta meg en tur rundt og finne noen LO er jeg kan lifte,
for å få inn stilen litt 
:D
Fant ei tranflaske til slutt!!
Slik ble den:

5 kommentarer:

  1. He,he,.. For et ansiktsuttrykk uttrykk! Stilige fisker du har laget :)

    Takk for at du tok utfordringen vår :)

    SvarSlett
  2. Ikke godt med tran nei! Stilig at du har plassert ham i et maritmt miljø. Flotte fisker og flott pyntet :o)

    SvarSlett
  3. skjønner han godt jeg for tran er slettes ikke godt!!
    men en flott LO, digger bildene og de kule omgivelsene som passet godt til temaet.
    takk for ditt bidrag. klem pia

    SvarSlett
  4. Hehehe...akkurat som å se meg, når gubben eller barna prøver å overtale meg til å ta en skje.

    Flott Lo, med mange fine detaljer!

    Takk for bidraget!

    SvarSlett
  5. :) Så stilig denne var da. Morsomme bilder, og veldig kjekt at du har plassert bildene blant sjø og fisker. Liker den kjempegodt! :) Ha en fin dag. Klem Brit

    SvarSlett